Wystawa „Rzadkie Choroby są Częste” w BUW

Napisany przez PR, dnia 2014-07-02 09:04:24

Wystawa „Rzadkie Choroby są Częste” pojawiła się w gmachu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Ten wędrujący punkt wiedzy pomoże zajrzeć w tajemniczy świat genetyki. Świat, w którym najmniejsza zmiana w sekwencji DNA może zdecydować o zdrowiu człowieka. Wystawę odwiedzać można do 11 lipca w BUW przy ul. Dobrej 56/66, parter hol główny, w godzinach otwarcia Biblioteki. Wstęp wolny.

Jaką rolę odgrywają w naszym organizmie geny? Co sprawia, że ludzie się od siebie różnią? Jak powstają choroby genetyczne? Czemu rzadkie staje się częste? Wystawa „Rzadkie choroby są częste” podsunie odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Przeprowadzi Cię od kodu DNA przez choroby genetyczne, aż do unikalnych historii osób nimi dotkniętych.

Choć każda z nich występuje sporadycznie, to łącznie dotykają prawie 6 procent społeczeństwa. W Polsce nawet 2 miliony ludzi. Wbrew pozorom rzadkie choroby są częste!

Więcej informacji na: www.facebook.com/DzienChorobRzadkich oraz www.nadziejawgenach.pl

Chcielibyście zobaczyć wystawę w swojej okolicy? Czekamy na Wasze propozycje do końca lipca na media@rzadkiechoroby.pl.

Użyte tagi: choroby rzadkie, wystawa, Rzadkie Choroby są Częste, kampania społeczna