Laserowe usuwanie trądziku - Alma Harmony XL Pro Acne

Napisany przez white, dnia 2020-03-03 11:58:29

Piękna, jednolita cera, pozbawiona wyprysków, wągrów, bliznowaceń i innych, nieestetycznych zmian skórnych, to marzenie każdego z nas. Niestety wiele dorosłych osób po 25 roku życia, zmaga się z trądzikiem pospolitym (łac. acne vulgaris), który wpływa negatywnie nie tylko na wygląd zewnętrzny, ale też obniża komfort psychiczny.

Specjaliści z Kliniki Miracki w Warszawie rekomendują laser Alma Harmony Acne, jako jedną z najskuteczniejszych metod usuwania trądziku na twarzy. Co warto wiedzieć o tym rewolucyjnym urządzeniu przed wizytą w gabinecie lekarza medycyny estetycznej?

Poznaj przyczyny trądziku pospolitego u dorosłych

Co sprawia, że na gładkiej i zdrowej dotąd skóry twarzy pojawiają się szpecące wykwity? Jedną z głównych przyczyn trądziku, czyli nieprawidłowej pracy gruczołów łojowych są:

• zaburzenia hormonalne,
  • rogowacenie mieszkowe,
  • promieniowanie słoneczne (nadmierna ekspozycja),
  • stosowanie używek (zwłaszcza alkohol i papierosy),
  • mechaniczne uszkodzenia skóry.

Co jeszcze powoduje rozległe zmiany trądzikowe na twarzy? Czasami do rozwoju tej choroby skórnej przyczynia się stosowanie niektórych leków, w tym preparatów zawierających lit. Wypryski i grudki, mogą też być spowodowane kosmetykami na bazie olejów oraz być skutkiem mechanicznych podrażnień skóry. Do powstania zmian, przyczynia się również niewłaściwa dieta, bogata w produkty zawierające dużo cukru (np. czekoladę, chałwę). Warto wspomnieć, że trądzik pospolity u dorosłych, może obejmować nie tylko twarz, ale też górną część klatki piersiowej, kark, plecy oraz ramiona. Na szczęście laserowe leczenie trądziku z użyciem nowoczesnej platformy Alma Harmony Acne, pozwala skutecznie pozbyć się tego problemu skórnego.

Jak działa unikatowa platforma Alma Harmony XL Pro Acne?

Laser nieablacyjny Alma Harmony XL Pro Acne eliminuje grudki, krostki i guzki w łagodny, bezbolesny sposób (ewentualny dyskomfort podczas zabiegu, niweluje specjalny system chłodzący). Wiązki światła docierają do najgłębszych warstw skórnych, zabijając bakterie i zapobiegając nadmiernej produkcji sebum, nie uszkadzając przy tym niezmienionych chorobowo partii twarzy, czy ciała. Alma Harmony to jedno z najsilniejszych urządzeń medycznych na rynku, stąd wysoka skuteczność zabiegów z użyciem tego lasera.

Przez 2-3 dni po zabiegu skóra może być zaczerwieniona i tkliwa, co jest naturalną reakcją. Natomiast przez 4 kolejne tygodnie należy stosować kremy z filtrami przeciwsłonecznymi (co najmniej SPF 30) i unikać bezpośredniej ekspozycji na słońce.

Zalety usuwania trądziku za pomocą Alma Harmony Acne

Decydując się na usuwanie zmian trądzikowych laserem Alma Harmony Acne, nie musimy obawiać się bólu (zabieg nie wymaga znieczulenia ani długiego okresu rekonwalescencji). Ten wyjątkowy, chłodzący laser z podciśnieniem, nie tylko hamuje namnażanie bakterii P. Acnes odpowiedzialnych za trądzik i przyspiesza gojenie się istniejących zmian ropnych, ale też stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu, delikatnie odmładzając skórę.

Pozytywne efekty widoczne są już po jednej sesji. Dokładną liczbę zabiegów ustala się indywidualnie, w zależności od stopnia zaawansowania istniejących zmian. Po zakończonej kuracji, koloryt skóry jest wyrównany, pozbawiony szpecących wyprysków i grudek. Warto wspomagać kurację laserową, dbając o codzienną pielęgnację cery i stosując się do zaleceń lekarza wykonującego zabiegi.

Dlaczego należy zdecydować się na laserowe usuwanie trądziku? Laser Alma Harmony Acne jest bezpieczną, bezinwazyjną i efektywną metodą leczenia trądziku na twarzy, plecach dekolcie, która daje szybkie i trwałe rezultaty (w przeciwieństwie do popularnych urządzeń IPL). To nowoczesna terapia stworzona dla wszystkich osób, które zmagają się z trądzikiem, zmianami ropnymi, rozszerzonymi porami i ogólną, złą kondycją skóry.

Chcesz poznać jeszcze więcej szczegółów na temat innowacyjnej metody leczenia trądziku laserem Alma Harmony XL Pro Acne? Odwiedź koniecznie stronę internetową renomowanej, warszawskiej Kliniki Miracki: https://klinikamiracki.pl

Użyte tagi: trądzik, uroda, twarz, klinika