Grant dla organizacji działających na rzecz pacjentów ze spichrzeniowymi chorobami lizosomalnymi

Napisany przez M-S-M, dnia 2014-06-02 10:33:13

Trwa czwarta edycja międzynarodowego programu Genzyme PAL Award. Organizacje działające na rzecz poprawy sytuacji osób zmagających się z lizosomalnymi chorobami spichrzeniowymi, mogą ubiegać się o grant na realizację planowanych akcji społecznych. Rejestracja do programu trwa do 6 czerwca 2014 roku.

Program Patient Advocacy Leadership – PAL powstał w 2011 z myślą o wsparciu organizacji pacjentów działających na rzecz osób dotkniętych lizosomalnymi chorobami spichrzeniowymi, które należą do grupy chorób rzadkich. Stowarzyszenia z całego świata w ramach konkursu mogą ubiegać się o dotacje na rzecz budowy społecznej świadomości na temat tych rzadkich chorób, edukowania pacjentów oraz tworzenia programów wsparcia. Każdego roku przyznawanych jest 10 grantów. W ciągu trzech lat uhonorowanych nagrodą zostało 28 organizacji z całego świata.

Jak aplikować?

Aby zgłosić swój pomysł do konkursu, na trzech stronach maszynopisu należy:

• Przedstawić działalność organizacji:  historię, misję oraz długofalowe cele;
  • Opisać ideę planowanego przedsięwzięcia wraz z planowanymi aktywnościami oraz problemem, którego działanie dotyczy;
  • Sporządzić szczegółowo zaplanowany i rozpisany budżet;
  • Określić trudności z jakimi może spotkać się planowany projekt, ich rozwiązania oraz miarę sukcesu planowanego przedsięwzięcia;

Kolejnym krokiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej programu www.genzymeadvocacyawards.com.

Wszystkie dokumenty muszą zostać sporządzone w języku angielskim. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 czerwca 2014 roku.  Wyniki konkursu zostaną ogłoszone we wrześniu 2014 roku.

Wśród polskich organizacji nagrodę w programie PAL otrzymało w 2012 roku Krajowe Forum na Rzecz Terapii Chorób Rzadkich.

Wszelkie informacje na temat programu Genzyme PAL Award dostępne są na stronie www.genzymeadvocacyawards.com.

PR

Użyte tagi: lizosomalnei choroby spichrzeniowe, choroby rzadkie