Artykuły i poradniki Prywatne:
Targi EuroLab oraz CrimeLab już jutro!
Janik Krzysztof
Kilka słów:
Jubileuszowe XV Międzynarodowe Targi Analityki i Technik Pomiarowych EuroLab oraz II Międzynarodowe Targi Techniki Kryminalistycznej CrimeLab odbędą się w dniach 10-12 kwietnia 2013 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie przy ul. Marsa 56c.
Istotne różnice pomiędzy indywidualnym a grupowym ubezpieczeniem medycznym
M-S-M
Kilka słów:
Wraz ze wzrostem zainteresowania prywatną opieką zdrowotną, zaobserwować można zwiększoną aktywność firm ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń medycznych.
Ekliniki.pl z nowym rokiem w nowej odsłonie
Michalska Małgorzata
Kilka słów:
Nowy design – połączenie użyteczności z nowoczesnością, a wszystko dla wygody użytkowników.
III Forum Kadry Zarządzającej w Ochronie Zdrowia 2012
PR
Kilka słów:
III ogólnopolskie spotkanie menedżerów i kadry zarządzającej, dyrektorów finansowych, administracji oraz IT z branży ochrony zdrowia odbędzie się 12-13 listopada 2012 r. w Centrum Edukacji Medycznej CEMED w Warszawie.
Chirurgia plastyczna Warszawa
PR
Kilka słów:
W klinikach chirurgii plastycznej przeprowadzone są najnowocześniejsze i sprawdzone metody, dzięki którym osiągnie się atrakcyjniejszy, ale wciąż naturalny wygląd.
Chirurgia plastyczna Poznań
PR
Kilka słów:
Z grona klinik chirurgii plastycznej trudno nam jest wybrać te najlepszą, ta która nasz zadowoli. W Polsce powstaje coraz to więcej klinik oferujących zabiegi chirurgii plastycznej.
Prywatne badania cytologiczne skuteczniejsze
PR
Kilka słów:
Obecnie średnia krajowa wyników badań cytologicznych zatwierdzanych przez laborantów warunkowo wynosi 26%, podczas gdy dopuszczalny próg to 20% - podaje „Gazeta Wyborcza”. W wielu miejscach współczynniki ten jest dużo wyższy, w szczególności w małych ośrodkach gminnych, gdzie sięga nawet 80%.
Debata internetowa marketing usług zdrowotnych
PR
Kilka słów:
Zmieniające się uwarunkowania działalności placówek medycznych w Polsce, stawiają je przed nowymi wyzwaniami i wymagają od nich stosowania nowoczesnych rozwiązań. Placówki finansowane z budżetu państwa konfrontowane są z potrzebami dzisiejszego rynku. Efektem jest dynamiczny rozwój szpitali niepublicznych prywatnych praktyk lekarskich, a także przychodni sieciowych skupiających lekarzy wielu specjalności. Sytuacja taka, powoduje, że coraz więcej pacjentów korzysta z usług, które najczęściej finansują z własnej kieszeni. Czy jest to efekt wzmożonej konkurencji na rynku, czy umiejętnie prowadzonego przez placówki prywatne marketingu? Jakie znaczenie mają działania marketingowe i…
Marketing usług medycznych
PR
Kilka słów:
Marketing w placówkach ochrony zdrowia nie jest niczym wyjątkowym a także nowym oczywiście za granicą, natomiast w Polsce proces ten zaczyna wchodzić w decydującą fazę po latach zupełnego uśpienia.