Medycyna estetyczna - złote nici

Napisany przez PR, dnia 2011-11-07 20:25:11

Zabieg wszczepiania złotych nici hamuje procesy starzenia się twarzy a także stanowi swoisty stelaż dla skóry tracącej elastyczność. Medycyna estetyczna zaleca przeprowadzanie zabiegu u osób pomiędzy 30 a 40 rokiem życia kiedy skóra pacjenta jest jeszcze wystarczająco jędrna i nie występuje zwiotczenie mięśni i skóry.

W trakcie zabiegu wykorzystywane są cieniutkie, złote nici, grubości 0,1 mm, które są wszczepiane pod skórę za pomocą cienkiej igły. Nici wszczepiane są na zasadzie siatki, a  przecinając się ze sobą tworzą znakomity stelaż do podtrzymywania skóry. Zabieg wykonywany w gabinetach medycyny estetycznej może być przeprowadzany na różnych częściach twarzy i szyi a także coraz częściej stosowany jest na innych częściach ciała wymagających ujędrnienia. U pacjentów w średnim wieku zaleca się najpierw przeprowadzenie liftingu w celu podciągnięcia skóry a następnie wszczepienie złotych nici.

Zabieg wszczepiania złotych nici jest bezbolesny, wystarczające jest znieczulenie miejscowe. Złote nici zapobiegają wiotczeniu skóry i przemieszczaniu się tkanki podskórnej. Dzięki swej niewielkiej średnicy są niewidoczne i niewyczuwalne w dotyku. W przypadku osłabiania się efektu odmładzającego i zauważalnej utraty jędrności zabieg można powtórzyć po kilku latach.

Pamiętajmy, że wszczepienie złotych nici nie spowoduje podciągnięcia zwiotczałej i obwisłej skóry. Zabieg ma przede wszystkim na celu podtrzymywanie jej i niwelowaniem zmian, które pojawiają się wraz z upływem wieku.

Medycyna estetyczna Poznań
poleca implantację złotymi nićmi w przypadku pojawienia się pierwszych objawów starzenia się skóry, zwiotczenia, zmarszczek, a także cellulitu. Pamiętajmy, że złoto nie utlenia się i nie powoduje reakcji alergicznych mających negatywny wpływ na zdrowie pacjenta.

K-S-A

Użyte tagi: