Zabieg usuwania zmarszczek

Napisany przez PR, dnia 2011-03-23 16:38:56

Zabieg usuwania zmarszczek - Strata elastyczności skóry ukazująca się na twarzy i ciele, jest naturalnym objawem w procesie starzenia. Przyczyną tego jest spadek ilości włókien kolagenowych w skórze. Widoczne skutki nasilają się, gdy włókna kolagenowe zostaną uszkodzone, np. przez nadmierne opalanie skóry, palenie papierosów czy inne szkodliwe czynniki.

Strata elastyczności skóry ukazująca się na twarzy i ciele, jest naturalnym objawem w procesie  starzenia. Przyczyną tego jest spadek ilości włókien kolagenowych w skórze. Widoczne skutki nasilają się, gdy włókna kolagenowe zostaną uszkodzone, np. przez nadmierne opalanie skóry, palenie papierosów czy inne szkodliwe czynniki. Cechuje się: ciężkim czołem, poziomymi liniami, opadniętymi brwiami (oczy wyglądają na zmęczone), pomarszczonymi lub zapadniętymi policzkami. Bardziej widoczne są również również zmarszczki i bruzdy.
Na szczęście ten proces, można powstrzymać zmniejszając ilość zmarszczek i niedoskonałości przy pomocy urządzenia Titan - najdoskonalszego w Polsce aparatu do niechirurgicznego liftingu twarzy i ciała. Warto przy zdecydowaniu się na zabieg usuwania zmarszczek, zapytać się w klinice medycyny estetycznej o to urządzenie.
Urządzenie to emituje promieniowanie podczerwone powodujące podgrzanie i przebudowę włókien kolagenowych, co skutkuje ich gwałtownym skurczeniem się do pierwotnej długości. Efektem jest zagęszczenie i ściągnięcie skóry. Natychmiastowo zwiększa się jej napięcie i elastyczność, zmarszczki zostają widocznie wygładzone a bruzdy spłycone.
Na szczęście zabieg ten jest bezbolesny i pacjent nie odczuwa żadnego dyskomfortu oprócz odczucia ciepła. Skóra po zabiegu wygląda naturalnie. Bezpieczeństwo zapewnia zaawansowany system chłodzący, dzięki któremu cała moc promieniowania podczerwonego kumuluje się w skórze właściwej, nie powodując oparzenia naskórka.
Najistotniejszym aspektem tego zabiegu jest fakt, że skóra po jego przeprowadzeniu zwiększa produkcję kolagenu o około 30%.

Użyte tagi: