W jaki sposób pielęgnować skórę dziecka?

Napisany przez PR, dnia 2010-05-03 16:26:22

W jaki sposób pielęgnować skórę dziecka, aby umożliwić jej prawidłowy rozwój? Jak dbać o skórę małego alergika, aby cieszył się każdą chwilą dnia i spokojnie spał całą noc? Doskonałe rozwiązanie codziennych problemów pielęgnacyjnych mam stanowi innowacyjna linia kosmetyków Balneum Baby Basic. Dermokosmetyki te zawierają kombinację lipidów, które wspomagają proces odbudowy i utrzymania naturalnej bariery ochronnej skóry. Produkty, które wchodzą w skład serii: Pielęgnacyjny Olejek do Kąpieli, Kojący Olejek do Kąpieli oraz Balneum Baby Basic Krem, pojawią się na rynku od maja 2010. Będzie je można kupić wyłącznie w aptekach. Kosmetyki posiadają rekomendację Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych.

Dziecko przychodzi na świat z delikatną i niezwykle wrażliwą skórą. Ma ona znacznie mniejszą gęstość i jest cieńsza od skóry dorosłego człowieka. Szybko traci wodę oraz inne cenne składniki. Z tych powodów łatwo ulega uszkodzeniom. Ponadto coraz więcej mam musi stawiać czoło alergiom skórnym dotykającym ich pociechy. Należy pamiętać, iż przyczyną alergii są nie tylko uwarunkowania genetyczne, ale również środowiskowe. Niewłaściwie dobrane kosmetyki mogą powodować podrażnienia, a tym samym pogłębiać problemy skórne i przyczyniać się do wystąpienia objawów chorobowych. Z tego względu skóra dziecka wymaga odpowiedniej pielęgnacji i ochrony.

Niezwykle skuteczny sposób na prawidłowy rozwój i dojrzewanie skóry dziecka stanowi stosowanie kosmetyków z innowacyjnej linii Balneum Baby Basic. W jej skład wchodzą: Pielęgnacyjny Olejek do Kąpieli, Kojący Olejek do Kąpieli oraz Krem. Z ich pomocą mama może zapewnić kompleksową ochronę skóry swego dziecka na każdym etapie jego pielęgnacji.

Dermokosmetyki z linii Balneum Baby Basic, o potwierdzonej badaniami klinicznymi formule, zostały stworzone wyłącznie z bezpiecznych składników. Zawierają one kombinację lipidów, które pełnią funkcję emolientów. Olejki do Kąpieli Balneum Baby Basic zostały stworzone w oparciu o naturalny, oczyszczony olej sojowy, bogaty w lipidy oraz cenne nienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6. Z kolei w skład Balneum Baby Basic Krem wchodzą: bogata w lipidy hipoalergiczna lanolina oraz olej mineralny. Emolienty wspomagają proces odbudowy i długotrwałego utrzymania naturalnej bariery ochronnej skóry, dzięki czemu nie ulega ona wysuszeniu. Ponadto dermokosmetyki Balneum Baby Basic posiadają właściwości natłuszczające. Ich stosowanie sprawia, iż naskórek staje się bardziej elastyczny i gładki, a tym samym mniej podatny na uszkodzenia zewnętrzne oraz podrażnienia.
Produkty z nowej linii Balneum Baby Basic doskonale sprawdzają się nie tylko w codziennej pielęgnacji dziecka (codzienna pielęgnacja dziecka - czytaj więcej). Wspierają one również leczenie chorób skórnych, objawiających się suchością czy świądem, takich, jak: atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, rybia łuska, „wyprysk pieluszkowy” lub inny wyprysk kontaktowy. Dermokosmetyki z linii Balneum Baby Basic cechuje wysoka wydajność,  a także wygoda i bezpieczeństwo w użyciu.

Użyte tagi: