PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE, SZYBKA, SKUTECZNA I BEZLEKOWA WALKA Z BÓLEM

Napisany przez PR, dnia 2011-04-07 18:41:57

Na polskim rynku pojawiło się zupełnie nowe PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE. Jest ono przeznaczone dla osób, które zmagają się z przewlekłym, ostrym bólem. Urządzenie to może być stosowane przy zmianach zwyrodnieniowych stawów kończyn i kręgosłupa, w chorobie reumatycznej, rwie kulszowej, osteoporozie, migrenie czy bólach mięśni. PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE działa w oparciu o przezskórną elektryczną stymulację nerwów, powodując produkcję endorfin, które z kolei działają silnie przeciwbólowo. Więcej informacji na temat samego urządzenia można uzyskać na stronie internetowej www.konieczbolem.pl.

Bóle mięśni i stawów są jedną z najczęstszych przyczyn sięgania po środki uśmierzające ból, które oprócz działania przeciwbólowego mogą niekorzystnie wpływać na funkcjonowanie narządów wewnętrznych takich jak: wątroba, żołądek, nerki czy serce. Długotrwałe przyjmowanie takich środków może doprowadzić do występowania różnorakich działań niepożądanych a czasami nawet do uzależnienia się od nich. Pojawienie się innowacyjnych sposobów walki z bólem daje szansę na zmniejszenie ilości przyjmowanych leków, a tym samym poprawę kondycji organizmu i wypróbowanie innych równie skutecznych metod walki z bólem.

PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE emituje specjalne impulsy elektryczne, które pobudzają organizm do wytwarzania i uwalniania naturalnych substancji przeciwbólowych zwanych endorfinami, które działają bardzo silnie przeciwbólowo i wykazuje natychmiastowy efekt. Urządzenie to pozwala zwalczyć bóle mięśni i stawów, bóle kręgosłupa. Przynosi także ulgę w schorzeniach reumatycznych i migrenach, bólach rwy kulszowej czy osteoporozie. Skuteczność działania PODRĘCZNEGO URZĄDZENIA PRZECIWBÓLOWEGO została udowodniona w badaniach klinicznych przeprowadzonych wśród osób cierpiących na zmiany zwyrodnieniowe stawów rąk i nóg, osób z dyskopatią oraz po urazach. Dzięki swojej skuteczności terapia ta jest uznaną przez specjalistów i pacjentów metodą leczenia bólu w wielu krajach, takich jak: Anglia, Francja, USA czy Japonia.

PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE jest małe, łatwe w obsłudze i dyskretne w użyciu. Nie wymaga umieszczania na skórze kłopotliwych elektrod i można je stosować nawet przez cienkie ubrania. Dzięki temu może być stosowane w dowolnym miejscu w domu, biurze a nawet podczas podróży.

PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE nie może być stosowane: w okolicach oczu, na głowie (w celu leczenia bólów migrenowych należy je stosować na szyi), u osób z rozrusznikiem serca, w czasie ciąży, u osób z padaczką, bezpośrednio na metalowe implanty, płytki, itp. (może wtedy pojawić się uczucie dyskomfortu-urządzenie nie uszkadza tych elementów), na mokrą skórę lub w wilgotnym otoczeniu, w okolicy palnych gazów i płynów, u dzieci poniżej 8 roku życia.

Przed zastosowaniem urządzenia należy zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania.

PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE, dystrybuowane przez firmę VIRJA Sp. z o.o. można zamówić na stronie internetowej www.konieczbolem.pl a także w wybranych sklepach medycznych i aptekach.

Cena detaliczna: 250 zł

Pod numerem infolinii 0 791 18 94 60 w godz. 9.00 – 17.00 można zamówić PODRĘCZNE URZĄDZENIE PRZECIWBÓLOWE oraz uzyskać więcej informacji o nim.

Użyte tagi: