Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Nationale-Nederlanden Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN

Napisany przez M-S-M, dnia 2017-09-12 11:32:19

Nationale-Nederlanden od lat wspiera Polaków w trosce o ich życie, zdrowie oraz bezpieczeństwo najbliższych. To zaangażowanie w edukację zdrowotną, ale również finansową zyskało obecnie nowy wymiar. Nationale-Nederlanden zostało Mecenasem Zdrowia programu „36,6 °C” w TVN, który w przystępny i kompleksowy sposób przybliża Polakom kwestie związane ze zdrowiem.

Emisja programu odbywać się będzie w każdą sobotę o godzinie 18. Firma po raz pierwszy zdecydowała się na tego typu współpracę przy tworzeniu programu telewizyjnego.

Jednym z elementów jesiennej edycji programu prowadzonego przez Ewę Drzyzgę będzie omówienie innowacyjnych i skutecznych metod walki z nowotworami oraz profilaktyka, która może uchronić przed tą chorobą.

– Od kilku lat Nationale-Nederlanden włącza się w szeroką debatę na temat wyzwań związanych z onkologią, zarówno w sferze propagowania regularnych badań profilaktycznych, jak również budowania świadomości na temat zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnej choroby. Patronujemy takim wydarzeniom jak Światowy Dzień Walki z Rakiem, czy też ogólnopolskiej kampanii profilaktyki nowotworów męskich Movember Polska – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Misją firmy jest nie tylko oferowanie wysokiej jakości ubezpieczeń, ale także edukacja społeczeństwa w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej. Naturalnym było więc dla nas zaangażowanie się w program „36,6 °C”, który w otwarty i angażujący sposób mówi o kluczowych wyzwaniach zdrowotnych oraz buduje świadomość Polaków w tym temacie – dodaje.

- Tej jesieni w programie „36,6 °C” podejmiemy tematykę onkologiczną. Skupimy się na profilaktyce i leczeniu nowotworów piersi, narządów kobiecych oraz typowo męskich – raka prostaty i jąder. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Nationale-Nederlanden, liderem w produktach ubezpieczeniowych służących ochronie zdrowia Polaków, by wspólnie zwiększać świadomość tych chorób w społeczeństwie - mówi Jolanta Hofer, producent programu „36 i 6 °C”.

Widzowie będą mogli skonsultować się z ekspertami Nationale-Nederlanden w zakresie zabezpieczenia finansowego dzięki czatom on-line, które będą realizowane po emisji programu na stronie www.36i6.tvn.pl.

Oprócz porad ekspertów na antenie zaprezentowane zostaną również dane z raportu Nationale-Nederlanden „Miej Serce do Zdrowia”, który pokazuje podejście Polaków do kwestii regularnych badań profilaktycznych, zdrowego żywienia i aktywności fizycznej.

Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.  

 

PR

Użyte tagi: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne

Zobacz także:

Komentuj:

Centra i gabinety | Artykuły i Poradniki | Dodaj Klinikę/Centrum/Gabinet | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2012 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.