Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Natalia Siwiec ambasadorką akcji „Dobro wraca” Fundacji Spartanie Dzieciom

Napisany przez M-S-M, dnia 2015-02-04 13:22:40

Fundacja Spartanie Dzieciom ogłasza nową akcję charytatywną pod hasłem “Dobro wraca”, której pierwszą ambasadorką została Natalia Siwiec. Akcję rozpoczyna sprzedaż kalendarzy z modelką. Cały dochód z dystrybucji zostanie przeznaczony na zakup i montaż specjalnej huśtawki dla wózków inwalidzkich na jednym z placów zabaw w Warszawie. Koszt huśtawki to 18 tys. złotych.

Fundacja „Spartanie Dzieciom” ogłosiła właśnie kolejną zbiórkę charytatywną. „Dobro wraca” to akcja, której celem będzie zebranie środków na zakup i montaż specjalnych huśtawek dla wózków inwalidzkich na placach zabaw na terenie całej Polski. Pierwszą ambasadorką akcji została Natalia Siwiec. Wspólnie ze Spartanami będzie zbierać na huśtawkę, która zostanie zamontowana w Warszawie. W osiągnięciu celu ma pomóc dystrybucja kalendarzy z modelką na rok 2015. Dziękujemy Pani Natalii za zaangażowanie i przyjęcie tytułu ambasadora naszej akcji! Mamy nadzieję, że w krótkim czasie do akcji dołączą inni celebryci oraz sponsorzy i dzięki wspólnym działaniom będziemy mogli ufundować więcej takich urządzeń, aby place zabaw mogły dawać radość wszystkim dzieciom – mówi Michał Leśniewski, Prezes Fundacji Spartanie Dzieciom.

Wyjątkowy kalendarz można zamówić wypełniając formularz, który zamieszczony jest na stronie: http://spartaniedzieciom.org/formularz-wplat/ lub poprzez aukcję na Allegro: http://allegro.pl/show_item.php?item=5038836846. Cena kalendarza to 50 zł. Można też nabyć wersję z osobistą dedykacją modelki za 100 zł.  – Udział w akcji “Dobro wraca” jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ same hasło akcji jest po części spełnieniem mojej filozofii życiowej. Wierzę w to, że wszystko co robimy w szczególności te małe dobre uczynki mają duży wpływ na całe nasze życie. Chcemy wspólnie z Fundacją „Spartanie Dzieciom” oraz sportowym partnerem fundacji – firmą New Balance, ufundować jak największą liczbę takich huśtawek, aby podarować uśmiech i radość dzieciom, które na co dzień zmagają się z przeciwnościami losu – mówi Natalia Siwiec.

Sponsorem kalendarza jest firma Lemur Hot Road Garage. Zdjęcia wykonali: Łukasz Ratajak i Tomasz Zieniewicz.

Więcej informacji o akcji na: www.spartaniedzieciom.org.

SPARTANIE DZIECIOM to charytatywna grupa biegowa, która zrzesza osoby chcące połączyć swoje dwie pasje – bieganie długodystansowe i pomoc niepełnosprawnym dzieciom. Grupa zadebiutowała w  33. Maratonie Warszawskim w 2011 roku. Jej znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczne przebranie. Zawodnicy biegają w strojach starożytnych Spartan, w pełnym rynsztunku bojowym, z włócznią i tarczą w ręku oraz hełmem na głowie. A wszystko po to, aby zwrócić uwagę na charytatywny cel, który wybierają każdorazowo, przy okazji swoich biegów. Do tej pory udało się wspomóc im 6 charytatywnych celów. Grupa liczy około 100 osób i ciągle się powiększa. W ubiegłym roku Spartanie zdobyli największą nagrodę PR w Polsce – Złotego Spinacza w kategorii Sport i Turystyka oraz międzynarodowe wyróżnienie – Srebrnego Magellana i IPRA. Michał Leśniewski, szef grupy, otrzymał z kolei tytuł „Herosa roku 2013”, przyznawanego przez miesięcznik Runner’s World. Akcje Spartan zostały również docenione przez jury konkursu Kampania Społeczna Roku. Więcej informacji na www.spartaniedzieciom.org. W ubiegłym roku Spartanie powołali do życia Fundację „Spartanie Dzieciom” wspierającą niepełnosprawne dzieci i ich rodziny. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja zorganizowała swoją pierwszą imprezę biegową – Bieg Serca. W jeden dzień uzbierano 72 tys. złotych na leczenie i rehabilitację dzieci.

Sponsorem Fundacji jest od 2015 r. firma New Balance.

Głównym Partnerem Fundacji jest agencja Partner of Promotion, która od 2 lat prowadzi działania PR dla Fundacji.

Partnerami Fundacji są Mumin’s Interactive, Fotograf Mariusz Kubiak.


 

Użyte tagi: niewidomi, niedowidzący, niepełnosprawni

Zobacz także:

Komentuj:

Centra i gabinety | Artykuły i Poradniki | Dodaj Klinikę/Centrum/Gabinet | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2012 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.