Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

Grupa LUX MED rozpoczęła współpracę z firmą Appmedica

Napisany przez M-S-M, dnia 2015-03-09 13:45:06

System Appmedica, pozwalający na zarządzanie aparaturą medyczną, został wdrożony w centrach LUX MED Diagnostyka na terenie całego kraju w połowie lutego br.

System umożliwia zgłaszanie awarii online oraz rejestrowanie przestojów, ale także wspomaga pracowników w codziennym zarządzaniu usługami serwisowym czy sporządzaniu raportów na temat poniesionych kosztów. Appmedica została wybrana w konkursie ofert.

Aparatura medyczna, którą swym działaniem obejmuje system Appmedica, to przede wszystkim najważniejsze urządzenia wysokocenne, m.in. do wykonywania rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej czy RTG. System nie wymaga specjalnych kwalifikacji, ponieważ jego interfejs jest całkowicie intuicyjny. Potrzebowaliśmy systemu, który zagwarantuje sprawne zarządzanie największym parkiem nowoczesnej aparatury medycznej w Polsce. – mówi Tomasz Rutkowski, kierownik działu aparatury medycznej LUX MED Diagnostyka – Oprogramowanie Appmedica wdrożone w Grupie LUX MED umożliwia m.in. zgłaszanie awarii online, a zgłoszenia szczególnie istotnych urządzeń mogą trafiać bezpośrednio do wskazanych osób związanych z danym sprzętem. Dzięki temu wszyscy zainteresowani są na bieżąco informowani o przebiegu realizacji naprawy sprzętu – dodaje Rutkowski.

LUX MED Diagnostyka współpracuje ściśle z Narodowym Funduszem Zdrowia, publicznymi oraz niepublicznymi podmiotami medycznymi, a także firmami CRO. Zakup systemu pozwala na monitoring pracy całych grup urządzeń, umożliwiając szybką reakcję i zapobiegając przestojom w funkcjonowaniu podmiotów medycznych.

Istotnym problemem w szpitalach oraz placówkach medycznych jest miarodajne raportowanie przestojów, ale największą trudnością jest prawidłowe zaplanowanie wydatków związanych z serwisem. Appmedica pomaga usuwać te przeszkody systematycznie, gromadząc dane o aparaturze, generując raporty , a także kontrolując terminy przeglądów. – tłumaczy  Maciej Szandar, Dyrektor Appmedica – Cieszymy się z nawiązania współpracy z  największą firmą na rynku usług medycznych w Polsce. To najlepsza referencja dla jakości naszego oprogramowania – podsumowuje.

 

 

PR

Użyte tagi: LUX MED, diagnostyka, badania profilaktyczne, leczenie

Zobacz także:

Komentuj:

Centra i gabinety | Artykuły i Poradniki | Dodaj Klinikę/Centrum/Gabinet | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2012 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.