Podstawowe informacje:

• Miejscowość: 15-121 Białystok
  • Ulica: Węglowa 6
Wstępna rezerwacja/zapytanie

Ośrodek Okulistyczny TĘCZÓWKA Specjalisty chorób oczu Iwony Witeckiej Nalewajek to jeden z najnowocześniejszych w Polsce. Oferta znajduje się leczenie wad wzroku, operacje zaćmy, leczenie chorób oczu (jaskra, zaćma i inne). Posiadamy podpisany kontrakt z NFZ na ambulatoryjną opiekę specjalistyczną oraz Leczenie szpitalne hospitalizacja planowa.

Budynek kliniki jako jeden z nielicznych stworzony zgodnie ze wszystkimi standardami i wymogami Unii Europejskiej. Posiada blok operacyjny, 2 gabinety wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki i leczenia oczu.

W klinice wykorzystane jest innowacyjne bezcieniowe oświetlenie Firmy LUG. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu i klimatyzowanej sali operacyjnej zabiegi przeprowadzane są w przyjaznych pacjentowi warunkach. Ośrodek przystosowany jest również dla osób niepełnosprawnych. Posiada własny parking.

Zabiegi wykonywane przez Ośrodek Okulistyczny "Tęczówka"

Zaćma
Operacje zaćmy wykonujemy metodą fakoemulsyfikacji przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu. Dzięki wykorzystaniu unikalnych zwijalnych soczewek, wszczepianych techniką mikrocięcia 1,8 - 3 mm, oferujemy Państwu usługę najwyższej jakości.W naszej klinice operacje wykonują doświadczeni lekarze, od lat specjalizujący się w chirurgii zaćmy. Korzystamy z wiodących, światowych technologii, dbając o najwyższe standardy, gdyż zdrowie i satysfakcja pacjenta są dla nas priorytetem. Zabieg, który trwa ok. 20 minut, wykonujemy w warunkach ambulatoryjnych, co oznacza możliwość powrotu do domu po krótkim, zwykle 2-godzinnym wypoczynku po operacji.

Jaskra
Wcześnie wykrywanie i monitorowanie jaskry. W diagnostyce wykorzystywany jest specjalistyczny sprzęt jak SOCT Copernicus HR dzięki któremu możliwe jest dokładnie zbadanie tarczy nerwu wzrokowego, Pachymetr PacScan 300P sonomed USA umożliwiający określenie grubości rogówki, Tonometr Elektroniczny TONO-PEN AVIA Reichert do mierzenia ciśnienia wewnątrzgałkowego, Perymetr projekcyjny PTS 1000 do badania pola widzenia. W terapii wykorzystane są odpowiednie krople i wykonywanie zabiegów laserowych.

Choroby siatkówki
Ośrodek posiada najnowocześniejszą aparaturę do diagnostyki chorób siatkówki - OCT , angiografie fluoresceinową. Terapia prowadzona jest miedzy innymi w takich chorobach jak:
- zwyrodnienie plamki związane z wiekiem AMD,
- retinopatia cukrzycowa.

Choroby powierzchni oka
Diagnozowanie i terapia chorób zapalnych przedniego odcinka oka (Zapalenie spojówek, zapalenie rogówki, zapalenie błony naczyniowej),zespół suchego oka.

ZEZ
Diagnostyka i leczenie zachowawcze zeza i niedowidzenia.

Inne operacje okulistyczne: usuwanie skrzydlika , gradówki, Kempki żółtej, guzki , brodawk ,  plastyka powiek.

Zabiegi laserowe
Do zabiegów laserowych wykorzystywany jest Laser Okulistyczny SELECTOR TROIS – Nd: YAG Q-Switch 1064nm/532nm SLT+ konsola Lightlas 532 nn firmy Lightmed.
- kapsulotomia zmętnieniu torebki tylniej soczewki po operacji zaćmy które występują u około 20% operowanych.
- Irydotomia i Trabekulektomia w jaskrze,
- fotokoagulacja siatkówki w retinopatii cukrzycowej i innych chorobach siatkówki

Operacja Jaskry
Operacja jaskry metodą trabekulektomii.Mimo coraz to nowych metod operacyjnego i laserowego leczenia jaskry trabekulektomia wciąż uznawana jest za „złoty środek”. Zabieg polega na wytworzeniu nowej drogi odpływu cieczy wodnistej z oka, a co za tym idzie obniżeniu ciśnienia wewnątrzgałkowego, co stanowi cel każdej operacji przeciwjaskrowej. Zabieg ten wiąże się z wytworzeniem niewielkiego uniesienia na gałce ocznej pod powieką górną (poduszka filtracyjna) i trójkątnego wycięcia tęczówki przy jej nasadzie (irydektomii przypodstawnej).

Artykuł

Informacja: Obecnie brak artykułów powiązanych z obiektem.

Informacja: Obecnie nie ma jeszcze opinii.

Możesz ocenić obiekt w skali od 1 do 5, bądź od razu przejść do pola komentarzy.

Czy lokalizacja obiektu spełniła Pani/Pana oczekiwania? Lokalizację można ocenić w skali od 1 do 5.

Czy obsługa obiektu spełniła Pani/Pana oczekiwania? Obsługę można ocenić w skali od 1 do 5.

Czy wyposażenie obiektu spełniło Pani/Pana oczekiwania? Wyposażenie można ocenić w skali od 1 do 5.

Czy cena była adekwatna do świadczonych usług? W jakim stopniu cena odzwierciedlała poziom usług od 1 do 5.

Czy atrakcje (jeśli dotyczy - np w przypadku SPA) spełniły oczekiwania? Atrakcje można ocenić w skali od 1 do 5.

Ośrodek Okulistyczny Tęczówka Białystok. Okulistyka Białystok, Podlaskie. Najlepsza opieka medyczna.

© 2012 - 2019 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.