Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

What’s your magic?

Napisany przez M-S-M, dnia 2017-07-11 12:12:20

Axe – jedna z topowych męskich marek w 2016 roku zaprezentowała kampanię, która ma za zadanie podkreślić indywidualność mężczyzn i radykalnie obalić stereotypy, przeszkadzające im w wyrażaniu siebie. Badania* zrealizowane w ramach kampanii Find Your Magic dowodzą, że aż 9 na 10 kobiet uznaje za najbardziej atrakcyjnych tych mężczyzn, którzy czują się dobrze sami ze sobą. Właśnie dla nich marka AXE przygotowała konkurs, który trwał będzie od 24.06.2017 r. do 02.07.2017 r.

Męskość w liczbach

Wyniki badań* przeprowadzonych na zlecenie AXE, w których wzięło udział ponad 3 500 tysiąca   mężczyzn z 10 krajów świata, dowodzą, że bez względu na szerokość geograficzną mężczyźni czują presję związaną z potrzebą sprostania stereotypowym wzorcom męskości. Jednocześnie, 9 na 10 kobiet uznaje mężczyzn za bardziej atrakcyjnych, gdy są po prostu sobą, podczas gdy tylko 20%-om pań podoba się stereotypowo „męski” wzorzec. Warto podkreślić, że średnio jedynie 15% ankietowanych mężczyzn przyznaje, że są atrakcyjni. Dlatego Marka Axe podjęła trudne wyzwanie – chce pokazać mężczyznom, że warto podkreślać swoją indywidualność oraz walczyć ze stereotypami. Bo to właśnie one przeszkadzają im w wyrażaniu siebie.

Axe x Sokół

W 2016 roku marka AXE zaprosiła do współpracy znanego polskiego artystę, rapera – Wojtka Sokoła, który został narratorem spotu reklamowego kampanii Find Your Magic. W tym roku marka postanowiła kontynuować komunikację i wspólnie z Sokołem stworzyła  film, rozpoczynający konkurs. Udział może w nim wziąć każdy, kto realizuje swoje pasje. Sokół wraz z przedstawicielami marki wybiorą 3 osoby, które wezmą udział w tegorocznej kampanii AXE. Nagroda jest szczególnie cenna, ponieważ marka Axe przygotuje dokumenty o każdym ze zwycięzców, a ich lektorem i narratorem będzie właśnie Wojtek Sokół.

 

Filmy dostępne będą na kanale marki AXE na Youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCcrTOGQJ1PqXvRjPQo3NtcA

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są na stronie www.axepoland.pl od 24.06.2017 r. do 02.07.2017 r.

Pod koniec 2016 roku marka Axe kontynuowała kampanię FIND YOUR MAGIC, przedstawiając za pomocą krótkich filmików historie panów z różnych światów, o różnych zainteresowaniach i pasjach. Bohaterowie ubiegłorocznych dokumentów to Hubert Kostrzewa – kaskader, Artur Marciniak oraz Jakub Nowicki – mechanicy – pasjonaci, Piotr Zioła – muzyk, a także Paweł Swanski – artysta.

Za koncept oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB Tribal, obsługę mediową nadzoruje dom mediowy Mindshare, za działania PR odpowiada agencja Atelier PR .

* Badania AXE – zostały przeprowadzone w 10 krajach: UK, USA, Brazylii, Argentynie, Indiach, Turcji, Niemczech, Rosji, Chinach, Meksyku i Tajlandii.

 

PR

Użyte tagi: AXE, DOVE, kosmetyki, pielęgnacja, spa

Zobacz także:

Komentuj:

Centra i gabinety | Artykuły i Poradniki | Dodaj Klinikę/Centrum/Gabinet | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2012 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.