Poradnia dentalmentor.pl

Napisany przez Adv., dnia 2013-04-30 11:20:30

Poradnia ta pozwala dentystom znaleźć ciekawe informacje na temat ich branży, a pacjentom zwiększać swoją wiedzę na temat własnego uzębieni

Dentalmentor.pl pozwala na wzajemną pomoc, np. w momencie kiedy szukamy porady w przypadku bólu zęba.

Jak walczyć z bólem?

Dobrym sposobem na zmniejszenie bólu mogą okazać się okłady. Na policzek, w miejscu najbardziej odczuwanego bólu, zrób zimny okład lub włóż do jamy ustnej kostkę lodu. Jeśli to nie pomoże, do bolącego miejsca przyłóż nasączony jodyną lub olejkiem goździkowym wacik. Możesz spróbować także włożyć do zęba zasuszony goździk lub wsypać do dziurki w zębie szczyptę soli.

Jaki jest główny cel działania portalu?

Poradnia skupia się przede wszystkim na problemach i edukacji lekarzy. Może być również źródłem wiedzy dla pacjentów, którzy są po różnego rodzaju schorzeniach i rodzajach leczenia, np. leczeniu kanałowym. Ból zęba bierze się najczęściej z zapalenia nerwu lub uszkodzenia miazgi, a to spowodowane jest przez bakterie. Trzeba więc się ich pozbyć. Oprócz płukanek ziołowych, świetnie działanie przeciwbakteryjne ma także płukanka zrobiona ze spirytusu, możesz przepłukać nim bolące miejsce, położyć na bolący ząb wacik zanurzony wcześniej w alkoholu, efekt gwarantowany!

Domowe sposoby radzenia sobie z bólem zęba przynoszą efekty, ale  tylko na krótką metę.  Aby całkowicie zlikwidować ból zęba, należy usunąć jego przyczynę. Niezbędna do tego jest wizyta w gabinecie stomatologicznym. Pamiętamy, że im szybciej rozpocznie się fachowe leczenie bolącego zęba, tym większa szansa na jego całkowite uratowanie. Dentysta zawsze znajdzie odpowiednie sposoby na leczenie złożonych schorzeń. Pomagają sobie co robić np. W leczeniu kanałowym: Zdarza się, że zniszczony kanał nie nadaje się do szybkiego wypełnienia, ponieważ wdaje się zgorzel czyli wciąż pracują w nim próchnicze bakterie. W tej sytuacji stomatolog musi najpierw usunąć stan zapalny i zlikwidować bakterie, a dopiero w czystym zupełnie kanale pracować nad jego wypełnieniem. Takie przypadki jednak zdarzają się stosunkowo rzadko i są wynikiem wyjątkowych zaniedbań, warto więc udać się do stomatologa dużo wcześniej.

Użyte tagi: dentysta, zęby, leczenie, ból zęba