Nowy serwis edukacyjny – endometrioza.info.pl

Napisany przez PR, dnia 2011-01-26 12:08:35

26.11.2011 ruszył serwis informacyjno-edukacyjny www.endometrioza.info.pl. Strona internetowa zawiera informacje dotyczące objawów, diagnozowania oraz metod leczenia endometriozy. Znajdują się tam również wskazówki i praktyczne porady dla kobiet na co dzień zmagających się z tym problemem.

26.11.2011 ruszył serwis informacyjno-edukacyjny www.endometrioza.info.pl. Strona internetowa zawiera informacje dotyczące objawów, diagnozowania oraz metod leczenia endometriozy.  Znajdują się tam również wskazówki i praktyczne porady dla kobiet na co dzień zmagających się z tym problemem.

Endometrioza to często występująca, a mało znana choroba, która dotyka mniej więcej co 10 kobietę w wieku rozrodczym. Najczęstsze objawy endometriozy to przewlekły ból w obrębie miednicy, bolesne miesiączkowanie i ból w czasie stosunku płciowego lub po nim. Endometrioza to niezwykle istotny problem, nie tylko dla kobiet. Powoduje poważne konsekwencje w ich życiu prywatnym, zawodowym i społecznym. Choroba zaburza codzienne funkcjonowanie, może również skutkować niepłodnością.

Do tej pory o endometriozie w mediach i społeczeństwie niewiele się mówiło. W obecnych czasach, kiedy kobiety bardziej interesują się swoim zdrowiem i ciałem, a także kiedy coraz częściej publicznie podejmuje się tematy intymne, pojawia się szansa, że łatwiej i szybciej będzie można zdiagnozować endometriozę (obecnie postawienie diagnozy może trwać nawet 8 lat!), jak również walczyć z jej skutkami.

Serwis endometrioza.info.pl powstał z potrzeby zwrócenia uwagi na to schorzenie, a także zebrania najpotrzebniejszych informacji o chorobie w jednym miejscu. Strona jest adresowana zarówno do kobiet, które usłyszały diagnozę „endometrioza”, jak i tych, które cierpią z powodu objawów mogących wskazywać na endometriozę.

Na www.endometrioza.info.pl, oprócz podstawowych, podanych w przystępny sposób informacji o chorobie, jej występowaniu, rozpoznaniu i terapii, znajdziemy także użyteczne wskazówki jak pokonywać ból związany z chorobą, jaką dietę najlepiej stosować, a także linki i kontakty do stowarzyszeń pacjentek i grup wsparcia. Na stronie zaplanowano także film edukacyjny, a także porady ekspertów – ginekologów, psychologów, dietetyków.

Zapraszamy Państwa do korzystania z serwisu endometrioza.info.pl, który mamy nadzieję okaże się praktycznym źródłem informacji o schorzeniu i przyczyni się do zwiększenia wiedzy na jego temat w społeczeństwie.

Więcej informacji na: www.endometrioza.info.pl

Informacje na temat firmy Bayer

Grupa Bayer jest jedną z globalnych firm w branży ochrony zdrowia, żywienia i materiałów o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego. Firma Bayer HealthCare, należąca do koncernu Bayer AG, jest jednym z wiodących na świecie innowacyjnych przedsiębiorstw w branży ochrony zdrowia i produktów leczniczych. Siedziba firmy znajduje się w Leverkusen w Niemczech. Firma prowadzi działalność na skalę globalną w następujących obszarach: zdrowie zwierząt, produkty konsumenckie, leczenie cukrzycy i środki farmaceutyczne. Działalność farmaceutyczna firmy jest realizowana pod marką Bayer Schering Pharma AG. Celem działalności firmy Bayer HealthCare jest odkrywanie i wytwarzanie produktów, które przyczyniają się do poprawy stanu zdrowia ludzi i zwierząt na całym świecie. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.bayerhealthcare.com.

Informacje na temat firmy Bayer Schering Pharma

Bayer Schering Pharma jest firmą prowadzącą działalność na skalę globalną, jest czołowym producentem leków specjalistycznych. Działalność badawczą i gospodarczą prowadzi głównie w następujących dziedzinach: diagnostyka obrazowa, hematologia i kardiologia, onkologia, podstawowa opieka zdrowotna, dział leków specjalistycznych i dział produktów związanych ze zdrowiem kobiet. Bayer Schering Pharma oferuje produkty innowacyjne, a celem firmy jest osiągnięcie czołowej pozycji na rynkach produktów specjalistycznych na świecie. Dzięki wykorzystaniu nowatorskich koncepcji Bayer Schering Pharma dąży do działania na rzecz postępu w medycynie i poprawy jakości życia. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.bayerscheringpharma.de.

Stwierdzenia prognostyczne

Niniejsza informacja prasowa może zawierać stwierdzenia prognostyczne, oparte na aktualnych założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer Group lub kierownictwa poszczególnych podgrup. Różne znane i nieznane zagrożenia, wątpliwości oraz inne czynniki mogą doprowadzić do znacznych różnic pomiędzy faktycznymi przyszłymi rezultatami, sytuacją finansową, rozwojem i osiągnięciami firmy a szacunkami podanymi w niniejszej publikacji. Do czynników tych należą również czynniki omówione w sprawozdaniach publicznych firmy Bayer dostępnych na stronie internetowej pod adresem www.bayer.com. Firma nie ponosi odpowiedzialności za aktualizację wspomnianych stwierdzeń prognostycznych ani za dostosowywanie ich do przyszłych zdarzeń.

Użyte tagi: