Leczysz reumatoidalne zapalenie stawów? Pójdź o krok dalej

Napisany przez PR, dnia 2018-04-10 09:41:11

Ból i sztywność stawów nie pozwalają Ci normalnie funkcjonować? W leczeniu RZS nie ograniczaj się do farmakoterapii. Pomóż swojemu organizmowi wrócić do formy. Tradycyjne leczenie wesprzyj fizjoterapią i rehabilitacją, które pozwolą ograniczyć dyskomfort i wyraźnie zwiększą ruchomość stawów.

Fizjoterapia w leczeniu RSZ

Leki stosowane w terapii reumatoidalnego zapalenia stawów, mają na celu zmniejszenie bólu, złagodzenie stanów zapalnych i spowolnienie postępu choroby. Nawet jeśli farmakoterapia pozwala na uzyskanie długotrwałej remisji, osoby cierpiące na RZS i tak są mniej sprawne niż przed chorobą. Właśnie dlatego tak ważne jest wspieranie rekonwalescencji fizjoterapią i rehabilitacją, które pozwalają przywrócić organizmowi jak najlepsze funkcjonowanie po rzucie.

Bardzo dobre wyniki we wspieraniu leczenia RZS przynosi balneoterapia. Kąpiele lecznicze (szczególnie zalecane są te w wodach siarczkowych i solankach) zmniejszają stany zapalne i uśmierzają ból. Dolegliwości wywoływane przez reumatoidalne zapalenie stawów łagodzą również: krioterapia, mikromasaż ultradźwiękami, kuracje prądami interferencyjnymi i polem magnetycznym, a także tradycyjne masaże.

Wczasy w Medical SPA pomogą Ci wrócić do formy

Zrób dla siebie coś więcej i wykorzystaj czas remisji RZS na podniesienie komfortu swojego życia. Wyjedź na urlop do czterogwiazdkowego hotelu Słoneczny Zdrój. Ośrodek znajduje się w Busku-Zdroju, słynącym z leczniczych źródeł. To komfortowe Medical SPA, wyspecjalizowane w leczeniu reumatoidalnego zapalenia stawów, w którym świadczony jest szereg zabiegów poprawiających ruchomość kończyn. Fizjoterapia i rehabilitacja odbywają się w kilkudziesięciu nowocześnie wyposażonych gabinetach. Nad zdrowiem pacjentów czuwają tu wykwalifikowani rehabilitanci, dietetycy oraz doświadczony lekarz.

W Słonecznym Zdroju najlepiej zatrzymać się na co najmniej kilka dni. Pobyt można zorganizować w ramach pakietów leczniczych, które obejmują wypoczynek w komfortowych pokojach, doskonałe wyżywienie oraz szereg kuracji zaleconych przez lekarza. Dłuższy pobyt w Medical SPA to prawdziwa szansa dla organizmu, który dzięki intensywnej rehabilitacji i fizjoterapii może poprawić swoje funkcjonowanie i zyskać energię do dalszej walki z chorobą.

Więcej informacji uzyskasz na stronie Hotelu Słoneczny Zdrój: RZS leczenie.

Użyte tagi: reumatoidalne zapalenie stawów, RSZ, Medical SPA