Czym charakteryzują się implanty zębów?

Napisany przez white, dnia 2019-12-09 12:17:38

Implanty zębów, to najnowsze oraz niezwykle naturalne wyjście w wypadku braku zęba bądź zębów. To mała, tytanowa śruba, jaka po wszczepieniu w kość szczęki zastępuje korzeń zęba. Na niej montowana jest korona porcelanowa bądź ceramiczna, jakiej kolor możemy dostosować do koloru naszych własnych zębów. Dzięki implantom Twój uśmiech na nowo otrzyma atrakcyjny połysk.

Co to są implanty zębowe?

Implanty zębowe są sztucznymi korzeniami zębów. Montowane są w kości szczęki bądź żuchwy w takich miejscach, w jakich znajdowały się wcześniej własne korzenie zębów swoich, co pozwoli zagwarantować niezbędne zachowanie uzupełnienia protetycznego. To małe śrubki metalowe, wielkością podobne do monety jednogroszowej. Technika wszczepiania implantów nadaje się zarówno dla tychże, jacy stracili ząb wprost przed zabiegiem, jak również dla osób mających już zupełnie zagojoną ranę po usunięciu. W tymże innym wypadku zabieg może być niezwykle złożony ze względu zaniku tkanki kostnej, do jakiego dochodzi po usunięciu zęba. Takie wypadki często potrzebują, tzw. zabiegów blisko implantacyjnych, w jakich dokonujemy rozbudowania bazy kostnej, żeby otrzymać odpowiednią ilość tkanki kostnej gwarantującą nam odpowiednią implantację.

Kiedy należałoby przemyśleć wszczepienie implantów

Implanty są doskonałym wyjściem dla każdego, kto z rozmaitych powodów stracił swoje własne zęby. Dotyczy to osób z jednymi bądź kilkoma brakami w uzębieniu, natomiast również dla osób z pełnym brakiem uzębienia. Dzięki implantom stomatologicznym jesteśmy w stanie zdecydowanie polepszyć jakość życia osób korzystających do owej chwili z klasycznych, wyjmowanych protez, jakie często powodują ogromne kłopoty podczas mówienia bądź jedzenia posiłków. Dzięki wykorzystaniu implantów można otrzymać stabilizację protez mobilnych bądź zrobić uzupełnienia nakładane na stałe, zapewniające największy komfort ich posiadaczom.

Implanty – przeciwwskazania

Implanty zębowe nie są wyjściem dla każdego. Choć są dosyć niezliczone przeciwwskazania do wykonania zabiegu wszczepienia implantów, to w wielu wypadkach nie powinniśmy indywidualnie podejmować decyzji o rezygnacji z owej metody leczenia. Zawsze należałoby wpierw skonsultować się z implantologiem oraz swym specjalistą prowadzącym, gdy chorujemy na chorobę długotrwałą.

Klinika Soldent od wielu lat specjalizuje się w implantach zębowych.

Użyte tagi: implanty, dentysta, uśmiech, zemby